- Szczegóły
-
Opublikowano: sobota, 12 listopad 2016 21:05
W związku z tym, że do rozpoczęcia naborów pozostaje coraz mniej czasu, informujemy jakiedodatkowe dokumenty będą bezwzględnie wymagane do załączenia wraz z wnioskiem o przyznanie pomocy:
- minimum 2 oferty cenowe potwierdzające przyjęty poziom cen dla danego zadania z zakresu rzeczowo-finansowego operacji (sekcja VII w Biznesplanie, tabela 7.1. Zestawienie przewidywanych wydatków niezbędnych do realizacji operacji);
- ostateczna decyzja o środowiskowych uwarunkowaniach, a jeżeli jej wydanie nie jest wymagane przepisami odrębnymi ? zaświadczenie o braku konieczności przeprowadzenia oceny oddziaływania na środowisko (dokumenty wydawane przez wójta/burmistrza lub Regionalną Dyrekcję Ochrony Środowiska w Gorzowie Wielkopolskim).
Dodatkowo przypominamy też o konieczności pozyskania numeru identyfikacyjnego nadawanego w trybie przepisów o krajowym systemie ewidencji producentów, ewidencji gospodarstw rolnych oraz ewidencji wniosków o przyznanie płatności, który nadawany jest przez właściwą miejscowo ARiMR (na wniosek pomiotu).
Czytaj więcej: Dodatkowe załączniki do wniosków o przyznanie pomocy