Regulamin Rady
- Szczegóły
- Opublikowano: środa, 12 maj 2021 12:02
Regulamin Rady Stowarzyszenia LGD BRAMA LUBUSKA
Procedura oceny i wyboru operacji składanych w ramach ogłoszeń o naborach wniosków o udzielenie wsparcia
P.Z.1 – Wymagany dokument potwierdzający spełnienie kryteriów wyboru - do pobrania nowy
Załącznik nr 1 do P.Z.1 - Oświadczenie Wnioskodawcy o przynależności do grupy defaworyzowanej – do pobrania nowy
Załącznik nr 2 do P.Z.1 - Oświadczenie ze wskazaniem wyliczenia powiązanego z biznesplanem – wynagrodzenie brutto – do pobrania nowy
Załącznik nr 3 do P.Z.1 - Oświadczenie ze wskazaniem wyliczenia powiązanego z budżetem – wkład własny Wnioskodawcy – do pobrania nowy
Załącznik nr 4 do P.Z.1 - Oświadczenie o planowanym czasie realizacji operacji - do pobrania nowy
P.Z.3 - Karta weryfikacji zgodności operacji z warunkami przyznania pomocy określonymi w PROW na lata 2014-2020
P.Z.3a – Karta oceny wstępnej operacji składanych w ramach ogłoszeń o naborach wniosków o udzielenie wsparcia
P.Z.3b - Karta oceny operacji składanych w ramach ogłoszeń o naborach wniosków o udzielenie wsparcia na podstawie kryteriów wyboru operacji
P.Z.4 - Kryteria wyboru wraz z opisem
P.Z.5 - Uchwała o niedokonaniu wyboru
P.Z.6 - Uchwała dokonania wyboru operacji i ustalenia kwoty pomocy
P.Z.7 - Lista operacji zgodnych z LSR
P.Z.8 - Lista wybranych operacji
P.Z.9 - Lista niewybranych operacji
P.Z.10 - Pismo informujące wybór
P.Z.11 - Protest
R.Z.1 - Lista obecności
R.Z.2 - Deklaracja poufności i bezstronności
R.Z.3 - Oświadczenie o zapoznaniu się z wnioskami
R.Z.4 - Rejestr interesu członków rady