Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce. Czytaj więcej...
Załączniki dla osób ubiegających się o dofinansowanie na operacje w ramach poddziałania 19.2 z wyłączeniem projektów grantowych oraz operacji w zakresie podejmowania działalności gospodarczej
1) Formularz wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z):
Wniosek o przyznanie pomocy (.pdf) - wersja 3z Wniosek o Przyznanie Pomocy_19.2_I_3z
Wniosek o przyznanie pomocy (.excel) - wersja 3z Wniosek o Przyznanie Pomocy_19.2_I_3z
Dodatkowe arkusze dla podmiotów współwnioskujących do wielokrotnego wypełniania
2) Instrukcja wypełniania wniosku o przyznanie pomocy (wersja 3z) Instrukcja wypełniania Wniosku o Przyznanie Pomocy-1_19.2_I_3z
3) Biznesplan (wersja 3z):
Biznesplan (.pdf) Biznesplan_I_3z
Biznesplan (.docx) Biznesplan_I_3z
Biznesplan - tabele finansowe: 7.1, 9.1, 9.2, 9.3, 9.4 (.excel) Biznesplan_Tabele do przeliczeń finansowych_inne_3z
Informacje pomocnicze przy wypełnianiu biznesplanu (wersja 3z) Informacje Pomocnicze przy wypełnianiu Biznesplanu_3z
4) Oświadczenie podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa:
Oświadczenie (.pdf) Oswiadczenie_o_wielkosci_przedsiebiorstwa
Oświadczenie (.excel) Oswiadczenie_o_wielkosci_przedsiebiorstwa_a
5) Zasady wypełniania Oświadczenia podmiotu ubiegającego się o przyznanie pomocy o wielkości przedsiębiorstwa Zasady_wypelniania_oswiadczenia_o_wielkosci_przedsiebiorstwa
6) Formularz umowy o przyznaniu pomocy (wersja 7z):
Umowa o przyznaniu pomocy (.pdf) umowa_I_7z
Załącznik 1 zestawienie finansowo-rzeczowe operacji (.pdf) Załącznik nr 1 do umowy zestawienie
Załącznik 2 wykaz działek ewidencyjnych (.pdf) Zał. nr 2 do umowy_Wykaz działek ewidencyjnych
Załącznik 3 kary administracyjne za naruszenie przepisów zamówień publicznych (.pdf) Zał. nr 3 do umowy_Kary administracyjne
Załącznik 3 A kary administracyjne za naruszenie przepisów o zamówieniach publicznych po wejściu w życie ustawy z dnia 22 czerwca 2016 r. o zmianie ustawy - Prawo zamówień publicznych oraz niektórych innych ustaw (Dz. U. poz. 1020) (.pdf) Zał. nr 3a do umowy_Kary administracyjne
Załącznik nr 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu.Informacja po realizacji operacji (.pdf) zał_5_do_umowy_Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu_Informacja po realizacji operacji
Załącznik nr 5 Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu.Informacja po realizacji operacji (.excel) zał_5_do_umowy_Informacja monitorująca z realizacji biznesplanu_Informacja po realizacji operacji
7) Informacja pomocnicza przy wypełnianiu formularza informacji monitorującej z realizacji biznesplanu. Informacja po realizacji biznesplanu (.pdf)
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu formularza informacji monitorującej z realizacji biznesplanu_Informacja_po_realizacji_biznesplanu.
8) Formularz wniosku o płatność (wersja 3z):
Wniosek o płatność (.pdf) - wersja 3z Wniosek o Płatność_19_2_I_W_3z
Wniosek o płatność (.excel) - wersja 3z Wniosek o Płatność_19_2_I_W_3z
9) Instrukcja wypełniania wniosku o płatność (wersja 3z) Instrukcja wypełniania Wniosku o Płatność_19_2_I_W_3z
Załącznik nr 3 Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu (przykładowy wzór) (.excel) Sprawozdanie z realizacji Biznesplanu
Informacja pomocnicza przy wypełnianiu Sprawozdania z realizacji Biznesplanu Instrukcja Pomocnicza do Sprawozdania z realizacji BP
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Zielonej Górze, działający w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego, zaprasza na spotkanie informacyjne z cyklu ?50+?, które odbędzie się 28 października 2016 r. o godz. 10.00 w Zielonej Górze.
Główny Punkt Informacyjny Funduszy Europejskich w Zielonej Górze, działający w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Lubuskiego,zaprasza na spotkanie informacyjne pod nazwą ?Mama może wszystko?, które odbędzie się 25 października 2016 r. o godz. 10.00 w Zielonej Górze.
Stowarzyszenie ?LGD Działaj z Nami?
informuje o możliwości składania za pośrednictwem LGD Stowarzyszenie ?LGD Działaj z Nami? wniosków o przyznanie pomocy w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, oś 4 LEADER, działanie 4.1/413 ? Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju, t.j. na:
? termin składania wniosków: 10.11.2010 r. ? 23.11.2010 r.? limit dostępnych środków: 1.008.822,08 zł
? termin składania wniosków: 10.11.2010 r. ? 23.11.2010 r.? limit dostępnych środków: 2.964.794,00 zł
? termin składania wniosków: 10.11.2010 r. ? 23.11.2010 r.? limit dostępnych środków: 916 091,00 zł
? termin składania wniosków: 10.11.2010 r. ? 23.11.2010 r.? limit dostępnych środków: 866 091,00 zł
Miejsce i tryb składania wniosków - wnioski należy składać bezpośrednio w biurze LGD: Stowarzyszenie ?LGD Działaj z Nami?, ul. Wałowa 1, 66-200 Świebodzin, w dniach: od poniedziałku do piątku, w godz. 08.00 ? 13.00.Szczegółowe informacje dotyczące naboru, w tym kryteria wyboru operacji i wykaz niezbędnych dokumentów wraz z formularzem wniosku o przyznanie pomocy, dostępne są w biurze oraz na stronie internetowej LGD Stowarzyszenie ?LGD Działaj z Nami?: bramalubuska.pl, a także w siedzibie oraz na stronie internetowej Departamentu Programów Rozwoju Obszarów Wiejskich Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego: www.prow.lubuskie.pl. Dodatkowo informacji udziela: Pracownik biura LGD ? Paweł Bugała, tel. 068/475 46 23
Europejski Fundusz Rolny na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich: Europa inwestująca w obszary wiejskie.Ogłoszenie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007 ? 2013
W dniach 09.11.2010 i 16.11.2010 o godz. 10:00 Stowarzyszenie ?LGD Działaj z Nami? organizuje szkolenie dla organizatorów imprez w ramach Program Rozwoju Obszarów Wiejskich oś 4 Leader.
Szkolenie odbędzie się w siedzibie Stowarzyszenia przy ul. Wałowej 1 w Świebodzinie, które prowadzi Pan Paweł Bugała ? pracownik Stowarzyszenia ?LGD Działaj z Nami?.
Uczestnikom zapewniamy materiały szkoleniowe oraz poczęstunek.
Zapraszamy lokalnych liderów: przedstawicieli organizacji pozarządowych, domy kultury z terenu LGD do udziału w szkoleniu.
Liczba miejsc ograniczona.
Zgłoszenia będą przyjmowane do dnia 05.11.2010 r. do godz. 16:00 pod nr telefonu (068) 475 46 23.
Program szkolenia lokalnych liderów ? organizatorów imprez.
09.11.2010 i 16.11.2010 r.
10:00 ? 10:15 ? Powitanie uczestników szkolenia.
10:15 ? 11:15 ? Omówienie aktów prawnych określających zasady przyjmowania pomocy
w ramach działania Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju? zakresu ?Małe projekty?.
11:15 ? 11:30 ? Przerwa i poczęstunek.
11:30 ? 13:00 ? Ukazanie zmian we wniosku o przyznanie pomocy w ramach działania
Wdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju z zakresu ?Małe projekty?
13:00 ? 13:30 ? Wybór operacji , omówienie: celów, przedsięwzięć i kryteriów wyboru zawartych w LSR
oraz wzorów dokumentów.
13:30 ? 14:00 ? Przedstawienie wniosku o płatność w ramach działaniaWdrażanie Lokalnych Strategii Rozwoju
z zakresu ?Małe projekty?.
Gminy członkowskie