Posiedzenie Rady 19.06.2017
- Szczegóły
- Opublikowano: czwartek, 22 czerwiec 2017 21:54
W siedzibie STOWARZYSZENIA LGD BRAMA LUBUSKA dnia 19.06.2017 r. (poniedziałek) o godzinie 10:00 rozpoczęło się posiedzenie Rady. Posiedzenie związane było z weryfikacją oceny dokonanej dnia 22.04.2017 r. przez Radę Stowarzyszenia, dotyczącej wniosków o przyznanie pomocy nr 3/2/2017, 22/2/2017, 29/2/2017, 39/2/2017, 42/2/2017, które wpłynęły podczas naboru wniosków nr 2/2017. Ponowna weryfikacja została dokonana w związku z pismem Zarządu Województwa Lubuskiego o znaku sprawy DFW.I.433.3.6.2016 UM04-6933-UM410006/15 z dnia 26.05.2017 r., zgodnie z którym Stowarzyszenie zostało wezwane do złożenia wyjaśnień/uzupełnienia braków/omyłek znajdujących się w dokumentacji dotyczącej naboru wniosków o przyznanie pomocy nr 2/2017.
Protokół Komisji Skrutacyjnej
Protokół z posiedzenia Rady
Lista operacji zgodnych z LSR Cel 1.0
Lista operacji zgodnych z LSR Cel 2.0
Lista operacji zgodnych z LSR Cel 3.0
Lista wybranych operacji Cel 2.0
Lista wybranych operacji Cel 3.0