- Szczegóły
- Opublikowano: piątek, 10 luty 2017 09:32
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
NIEPUBLICZNE BAJKOWE PRZEDSZKOLE W ZWIERZYNIE
GRUPA 3 - 4 - 5 LATKÓW
630 - 845 |
Własna aktywność dzieci; zabawy w kącikach zainteresowań; wykonywanie zadań indywidualnych, czynności porządkowo-gospodarcze, ćwiczenia i zabawy poranne |
845 - 900 |
Przygotowanie do śniadania; czynności porządkowo? higieniczne. |
900 - 930 |
Śniadanie |
930 ? 1000 |
3,4,5-latki ? zajęcia i zabawy edukacyjne w oparciu o podstawę programową. |
1000 - 1010 |
Zabawa ruchowa; czynności porządkowe. |
1010 - 1040 |
Dzieci starsze 5-latki zajęcia edukacyjne w oparciu o podstawę programową. Dzieci 3,4-latki zabawy swobodne i zorganizowane. |
1040 - 1145 |
Spacery, wycieczki oraz pobyt w ogrodzie przedszkolnym; zabawy organizowane i swobodne, gry sportowe, obserwacje. |
1145 - 1200 |
Przygotowanie do obiadu; czynności porządkowe i higieniczne. |
1200 ? 1245 |
Obiad. |
1245? 1300 |
Relaksacja przy muzyce; kwadrans na bajkę. |
1300 - 1600 |
Kontynuacja działalności edukacyjnej. Zabawy ruchowe, zabawy i gry dydaktyczne, stolikowe, ćwiczenia gramatyczne i słownikowe; praca wyrównawcza, indywidualna; zabawy dowolne wg zainteresowań, zajęcia w małych zespołach. Zajęcia dodatkowe. |
RAMOWY ROZKŁAD DNIA
NIEPUBLICZNE BAJKOWE PRZEDSZKOLE W ZWIERZYNIE
GRUPA 5 - 6 LATKÓW
Podstawa programowa realizowana jest w godzinach od 8.00 do 13.00
6.30 - 8.00 |
Schodzenie się dzieci do przedszkola. Zabawy dowolne według pomysłów dzieci. |
8.00 - 8.30 |
Zabawy integrujące grupę. Ćwiczenia ogólnorozwojowe ( np. rozwijające percepcje wzrokową i słuchową grafomotorykę itp.) Zabawy rytmiczne przy muzyce, śpiewanie piosenek. Rytuał wspólnego rozpoczynania dnia. |
8.30 - 8.45 |
Ćwiczenia poranne |
8.45 - 9.00 |
Przygotowanie do śniadania |
9.00 - 9.30 |
Śniadanie |
9.30 - 10.30 |
Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. Zajęcia programowe ? językowe , matematyczne, plastyczne, muzyczne, społeczne, przyrodnicze. |
10.30 - 11.45 |
Spacery, zabawy dowolne w ogrodzie przedszkolnym lub na Sali. Zabawy ruchowe, ćwiczenia gimnastyczne. |
11.45 - 12.00 |
Przygotowanie do obiadu |
12.00 - 12.30 |
Obiad |
12.30 - 13.00 |
Zabawy wyciszające i uspakajające. Relaks przy muzyce. |
13.00 - 14.15 |
Zabawy dowolne dzieci według indywidualnych zainteresowań. Gry dydaktyczne. |
14.15 -16.00 |
Zabawy indywidualne i w małych zespołach, wspomagające rozwój dzieci . Słuchanie opowiadań nauczycielki lub czytanie fragmentów książek . Zajęcia dodatkowe. Rozchodzenie się dzieci. |