Szkolenie dla członków Rady i pracowników biura
- Szczegóły
- Opublikowano: poniedziałek, 06 marzec 2017 13:49
Dnia 04.03.2017 r. w siedzibie STOWARZYSZENIA LGD BRAMA LUBUSKA odbyło się szkolenie dla członków Rady i pracowników biura na temat "Procedury oceny i wyboru operacji składanych w ramach ogłoszeń o naborach wniosków o udzielenie wsparcia" ze szczególnym naciskiem na przypomnienie jak należy poprawnie wypełniać "Kartę oceny wstępnej operacji składanych w ramach ogłoszeń o naborach wniosków o udzielenie wsparcia" oraz "Kartę oceny operacji składanych w ramach ogłoszeń o naborach wniosków o udzielenie wsparcia na podstawie kryteriów wyboru operacji". Szkolenie prowadzone było przez pracownika biura - Patrycję Świątek. Poza uczestnictwem w szkoleniu zatwierdzono "Procedurę realizacji projektów grantowych w tym wyboru Grantobiorców w ramach poddziałania 19.2 Wsparcie na wdrażanie operacji w ramach strategii rozwoju lokalnego kierowanego przez społeczność, objętego PROW 2014-2020". Następnie członkowie Rady dokonali oceny i wyboru operacji składanych w ramach ogłoszenia o naborze wniosków o udzielenie wsparcia nr 1/2017, dotyczącego podejmowania działalności gospodarczej. Zgodnie z procedurami wyniki przeprowadzonej oceny i wyboru wniosków o udzielenie wsparcia ukażą się na naszej stronie internetowej i na Facebooku w najbliższych dniach.